Heb je een vraag aan Hiipp by Jet? - Hiipp by Jet
  • Verzending met Post NL €4,95 (levertijd 1-3 werkdagen)
  • Gratis retourneren binnen 14 dagen
  • Veilig en eenvoudig betalen!

4.9

    Veelgestelde vragen

    Placeholder

    Veelgestelde vragen


    Veelgestelde vragen

    1.1 Waar kan ik mijn pakket traceren met mijn track en trace code?

    U kunt uw pakket traceren via de volgende link :

    Klik hier om uw pakket te traceren!

    De track en trace code kunt u vinden in uw e-mail. 

    1.2 Waarom lukt het niet om de betaling te voldoen met KLARNA?

    Wanneer u ervoor kiest om de betaling te voldoen met KLARNA, is het van belang dat de ingevulde gegevens overeen komen met uw KLARNA account. Let er op dat uw voornaam en achternaam volledig wordt ingevuld. Daarnaast kan de reden ook zijn dat u in een korte tijd de bestelling opnieuw probeert te plaatsen, waardoor KLARNA dit afwijst.

    1.3 Hoe kan ik retourneren?

    Retourneren :

    Wanneer u uw online bestelling kosteloos wilt retourneren dient u gebruik te maken van het digitaal retourportaal. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via de volgende link :

    https://hiippbyjet.shipping-portal.com/rp/

    De link kunt u tevens ook terug vinden in de afhaal/ontvangst e-mail.

    • Stap 1 : U vult uw postcode en ordernummer in
    • Stap 2 : U kiest welk item te retourneren en de reden daarvan
    • Stap 3 : U kiest uw afleverpunt (Post NL, DHL of DPD) en kunt uw bestelling retourneren d.m.v een QR code of verzendlabel
    • Stap 4 : U geeft het pakket af bij het door u gekozen afleverpunt

    Wij vinden het erg belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop en daarom staat de tevredenheid van de klant bij ons op één. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat uw aankoop niet naar wens is om welke reden dan ook. Wanneer u uw bestelling wilt retourneren dient u zich aan de onderstaande voorwaarden te houden :

    • Binnen 14 dagen uw aankoop retourneren d.m.v retourlabel en formulier (retourperiode gaat in op de dag van ontvangst)
    • Ongebruikt in de originele staat en verpakking
    • Ongedragen en niet gewassen
    • Prijskaartjes en labels dienen bevestigd te zijn

    Wanneer u uw bestelling wilt retourneren zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug storten op uw rekening excl. verzendkosten a €4,95.

    Bij het retourneren van uw bestelling zijn de retourkosten normaliter voor uw rekening. In dit geval kunt u bij ons te allen tijde kosteloos retourneren maar dient u wel de verzendkosten eenmalig a €4,95 te betalen, ongeacht of u uw bestelling retourneert. Wees u bewust van de kosten die er worden gemaakt en de route die een pakket aflegt om bij u geleverd te worden. 

    Als u zich niet houdt aan de door ons gestelde algemene voorwaarden kunnen wij wanneer u uw aankoop retourneert NIET accepteren en is de koop een feit. Onze producten worden zowel bij het verzenden als retourneren te allen tijde nauwkeurig nagelopen. Wanneer wij na de controle constateren dat uw retour niet voldoet aan de door ons gestelde algemene voorwaarden, zijn wij genoodzaakt hier een melding van te maken. Wij zullen het product op uw kosten naar u terugsturen.

    1.4 Ik ben te laat met retourneren, wat nu?

    Wij maken hierin geen uitzonderingen, dit is de verantwoordelijkheid van de klant en alle klanten hebben een bedenktijd van 14 dagen. Wanneer er zich een probleem voordoet, dient u voor einde retourtermijn contact met ons op te nemen.

    1.5 Vanaf welke dag gaat het retourtermijn in?

    U kunt binnen 14 dagen uw bestelling retourneren, let er wel op dat de retourperiode ingaat op de dag van ontvangst. Een retour kan te allen tijde (24 uur per dag) worden aangemeld via ons retourportaal en eventueel de volgende dag worden verstuurd. 

    1.6 Wat kost het om een bestelling te retourneren?

    U kunt uw bestelling kosteloos retourneren binnen 14 dagen na ontvangst d.m.v het digitaal retourportaal.

    1.7 Waarom krijg ik mijn verzendkosten niet terug?

    Bij het retourneren van uw bestelling zijn de retourkosten normaliter voor uw rekening. In dit geval kunt u bij ons te allen tijde kosteloos retourneren maar dient u wel de verzendkosten eenmalig a €4,95 te betalen, ongeacht of u uw bestelling retourneert. Wees u bewust van de kosten die er worden gemaakt en de route die een pakket aflegt om bij u geleverd te worden. 

    1.8 Wanneer wordt mijn retourzending teruggestort?

    Wanneer u uw bestelling wilt retourneren zullen wij (na ontvangst mits de voorwaarde) het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug storten op uw rekening excl. verzendkosten a €4,95.

    1.9 Kan ik meerdere bestellingen in één pakket retourneren?

    Ja dat is mogelijk, graag zelfs. Wees u bewust van de kosten die er worden gemaakt en de route die een pakket aflegt om zowel bij u als bij ons geleverd te worden. Wij zullen hier rekening mee houden en u zult maar eenmalig €4,95 hoeven te betalen. Let er wel op dat u binnen de retourperiode van 14 dagen uw bestelling retourneert. 

    1.10 Kan ik mijn webshop bestelling ook ruilen/retourneren in de winkel?

    Ja dat is mogelijk. Wanneer u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop en de bestelling wilt ruilen/retourneren fysiek in onze winkel, gelden de volgende algemene voorwaarden :

    • Binnen 14 dagen uw aankoop retourneren (retourperiode gaat in op de dag van ontvangst)
    • Ongebruikt in de originele staat en verpakking
    • Ongedragen en niet gewassen
    • Prijskaartjes en labels dienen bevestigd te zijn

    Het volgende hebben wij van u nodig, uw naam en ordernummer. Wanneer u uw bestelling wilt retourneren zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug storten op uw rekening excl. verzendkosten a €4,95. Wees u bewust van de kosten die er worden gemaakt en de route die een pakket aflegt om bij u geleverd te worden. 

    1.11 Ik wil mijn bestelling omruilen voor een andere maat, wat nu?

    Dat kunt u het beste doen, door het desbetreffende item te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Wij vergoeden helaas geen omruiling. Wees u bewust van de kosten die er worden gemaakt en de route die een pakket aflegt om bij u geleverd te worden. 

    1.12 Ik wil iets bestellen maar mijn maat staat er niet tussen, wat nu?

    Indien u iets moois heeft gezien in onze webshop maar uw maat staat hier niet meer bij, neem dan contact met ons op. Wellicht is het artikel nog te bestellen of kunnen wij met u mee denken. 

    1.13 Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

    Onze excuses, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

    E-mail : [email protected]

    Telefoon nummer : 06-52069819

    1.14 Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

    U betaald eenmalig €4,95 per bestelling.

    1.15 Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

    Wanneer u een bestelling plaatst op maandag t/m zaterdag voor 17:00 streven wij ernaar om diezelfde dag nog het pakket te versturen. Op zondag zijn wij helaas gesloten en zal uw bestelling s'maandags worden opgepakt.

    1.16 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    PostNL werkt in principe met een 24 uurs levering maar gaat u altijd uit van 1-3 werkdagen om teleurstellingen te voorkomen. Tevens werkt PostNL met Track en trace zodat u uw bestelling online kunt volgen.

    1.17 Hoe kan ik betalen?

    Bij ons kunt u op een veilige en eenvoudige manier online betalen met IDEAL, KLARNA, MAESTRO, MASTERCARD of VISA. U rekent af in de vertrouwde internetbankier omgeving van uw eigen bank. Wanneer u uw bestelling heeft betaald ontvangt u van ons de bevestigingsmail met de factuur.

    1.18 Met welke postdiensten werken jullie samen?

    Zoals u kunt zien in onze webshop werken wij samen met de betrouwbare postdiensten van PostNL, DHL en DPD.

    1.19 Verzenden jullie ook naar België?

    Ja, wij verzenden met Post NL naar België en de kosten hiervoor bedragen €7,95.

    1.20 Ik heb een klacht! Wat nu?

    Wij zouden het ontzettend vervelend vinden als uw aankoop onverwachts kapot gaat, hier gaan we natuurlijk niet van uit. Mocht dit wel het geval zijn of u heeft een andere klacht, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. 

     

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Hiipp by Jet / 5 - 4.9 Reviews @ Google
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »